Promovem la formació ciutadana i oferim educació a les persones sòcies en temes relacionats amb el consum energètic. Organitzem tallers i jornades formatives obertes a tota la ciutadania, centrades en el coneixement energètic, la rehabilitació, l’eficiència i la generació local amb tecnologies renovables. El nostre objectiu és que l’accés a l’energia siga considerat un dret fonamental, com un bé essencial i de primera necessitat.